Dodávateľ - overenie zhody informačných systémov
Contact
Media7 Development s.r.o. - erecept
Overenie zhody 6. - 7. 8. 2020
Overenie zhody 1. - 2. 10. 2020
Overenie zhody 24. - 25. 9. 2020
Overenie zhody 17. - 18. 9. 2020
Overenie zhody 10. - 11. 9. 2020
Overenie zhody 3. - 4. 9. 2020
Overenie zhody 27. - 28. 8. 2020
Overenie zhody 20. - 21. 8. 2020
Overenie zhody 13. - 14. 8. 2020
Overenie zhody 30. 9. - 1. 10. 2020
Overenie zhody 23. - 24. 9. 2020
Overenie zhody 16. - 17. 9. 2020
Overenie zhody 9. - 10. 9. 2020
Overenie zhody 5. - 6. 8. 2020
Overenie zhody : 12. - 13. 8. 2020
Overenie zhody 19. - 20. 8. 2020
Overenie zhody 26. - 27. 8. 2020
Overenie zhody 2. - 3. 9. 2020
Overenie zhody 29. - 30. 7. 2020
Overenie zhody 22. - 23. 7. 2020
Overenie zhody 8. - 9. 7.2020
Overenie zhody 15. - 16. 7. 2020
Overenie zhody 1. - 2. 7.2020
Nová verzia služby erecept
Čo mám robiť, ak neviem predpísať erecept?
Je môj dodávateľ certifikovaný na nové verzie služieb?
Ako zistím, akú verziu ereceptu používam?
Prečo si musím upgradovať svoj informačný systém?
Prečo som sa o takej zásadnej zmene nedozvedel skôr?
Prečo služba erecept v3 nie je dostupná?
Overenie zhody 30. - 31. 7. 2020
Overenie zhody 23. - 24. 7. 2020
Overenie zhody 16. - 17. 7. 2020
Overenie zhody 9. - 10. 7. 2020
Overenie zhody 2. - 3. 7. 2020
Overenie zhody 16. 6. 2020
Clemens Martin Auer
Overenie zhody 17. - 18. 6. 2020
Vedením NCZI je dočasne poverený Peter Bielik
Peter Blaškovitš zavŕšil pôsobenie v NCZI
Požiadať o vyšetrenie na COVID-19
Moje ezdravie - základné informácie
Čo je to reštrikčný záznam?
Kto môže zapísať/vytvoriť reštrikčný záznam?
Na akú dobu je reštrikčný záznam sprístupnený?
Connectathon 17. 4. 2020
Connectathon 16.4.2020
Dodávateľ - integrácia informačných systémov
COVID - 19: Infolinka pre Slovákov žijúcich v zahraničí
eAlerts - základné informácie
Moje ezdravie
NCZI informuje verejnosť o koronavíruse aj prostredníctvom aplikácie Moje ezdravie
Informačný web o koronavíruse COVID-19
Overenie zhody 10. - 11. 6. 2020
Overenie zhody 3. - 4. 6. 2020
Overenie zhody 27. - 28. 5. 2020
Overenie zhody 20. - 21. 5. 2020
Overenie zhody 13. - 14. 5. 2020
Overenie zhody 6. - 7. 5. 2020
Overenie zhody 11. - 12. 6. 2020
Overenie zhody 4. - 5. 6. 2020
Overenie zhody 28. - 29.5.2020
Overenie zhody 21. - 22. 5. 2020
Overenie zhody 14. - 15. 5. 2020
Overenie zhody 7. 5. 2020
Overenie zhody 30. 4. 2020
Overenie zhody 23. - 24. 4. 2020
Overenie zhody 9. 4. 2020
Overenie zhody 2. - 3. 4. 2020
Overenie zhody 29. - 30. 4. 2020
Overenie zhody 22. - 23. 4. 2020
Overenie zhody 8. 4. 2020
Overenie zhody 1. - 2. 4. 2020
Overenie zhody 19. - 20. 3. 2020
Overenie zhody 18. - 19. 3. 2020
NCZI bude lekárov informovať o koronavíruse prostredníctvom aplikácie eAlerts
Koronavírus - Covid Chat
Overenie zhody 5. - 6. 3. 2020
Overenie zhody 4. - 5. 3. 2020
NCZI zriadilo infolinku k vírusu COVID-19
NCZI v súvislosti s koronavírusom vyzýva občanov využívať erecept
ezdravie eID - ambulancia/nemocnica
ezdravie eID - lekáreň
VIZIONÁRI V ZDRAVOTNÍCTVE 2020
Aké je využitie EZK v praxi?
V akej forme existuje elektronická zdravotná knižka?
Aký je zmysel elektronickej zdravotnej knižky?
Ako má v súčasnosti postupovať lekár, ak mu systém neumožní zápis údajov do ezdravie (neumožňuje to momentálne pri samoplatcoch a pri BIČ – nie sú v JRÚZ). Má viesť papierovú dokumentáciu?
Ako postupovať v prípade, ak je lekár (stomatológ) limitovaný počtom vyšetrení/obdobie? Musí byť evyšetrenie evidované v reálnom čase?
Je potrebné posielať správy o ukončení hospitalizácie na oddelení? Akým spôsobom?
Platí poverenie/súhlas na čítanie zdravotnej dokumentácie občana, ktorý dáva pacient lekárovi po vložení eID do čítačky pri ošetrení, len obmedzenú dobu?
Ak chcem zapísať/doplniť správu a pacient nie je prítomný, môžem zapísať informácie aj „spätne“?
Môže zdravotnícky záchranár pristupovať k informáciám o pacientovi?
Je diagnóza AIDS uvedená v pacientskom sumári?
Je lieková anamnéza pacienta prístupná pre všetkých lekárov?
Čo v prípade, ak pacient nie je schopný dať súhlas prostredníctvom eID (nemá eID) k prístupu k zdravotnej dokumentácii?
Aký je proces pri zadávaní súhlasu pacienta na prístup lekára – špecialistu k jeho kompletnej dokumentácii?
Aké informácie o pacientovi vidí v ezdravie lekár – špecialista?
Kto vidí psychiatrické záznamy pacienta?
Je možné kopírovať informácie z ezdravie? (napr. z časti anamnéza)
Sú prístupné sexuologické diagnózy?
Sú rozsiahle nálezy, dekurzy súčasťou chorobopisu?
Ako získať súhlas k prístupu k záznamom pacienta s ťažkými psychickými poruchami?
Musí sa aj naďalej viesť pacientská dokumentácia duplicitne v papierovej aj v elektronickej podobe?
Ako sa do ezdravie zaznamenáva zápis z konzília?
Vidí lekárnik všetky platné nevydané lieky z ereceptov počas doby platnosti predpisu? Čo sa deje v systéme ezdravie s predpísanými platnými nevydanými liekmi po uplynutí platnosti receptu? Akú platnosť má vystavený eRecept? Vidí lekárnik erecept vo svojom systéme, ak už je predpis po platnosti a bude ho môcť vydať?
Ako má lekáreň pri vykazovaní označiť, že pacient neplatil 17 centov, pretože mal platne podpísaný elektronický recept?
Ak si dá pacient vytlačiť erecept s čiarovým kódom a príde s ním do lekárne, platí poplatok 0,17 Eur?
Musia sa nejaké typy receptov ešte archivovať pre potreby poisťovne?
Čo v prípade, ak lekáreň nevie vykonať storno dispenzácie ereceptu (NZIS nie je dostupný, IS PZS má chybu, nie je pripojenie na internet,...)?
Čo v prípade, ak lekár nevie vykonať storno nevydaného ereceptu (NZIS nie je dostupný, IS PZS má chybu, nie je pripojenie na internet,...)?
Čo v prípade, ak lekáreň nevie podpísať záznam o výdaji (chyba čítačky, neplatný ePZP, blokovaný, stratený ePZP)?
Čo v prípade, ak sa lekárnik nevie overiť voči NZIS cez ePZP (má blokovanú ePZP kartu, pokazila sa čítačka ePZP, nemá certifikovaný softvér IS PZS)?
Čo v prípade, ak lekáreň nevie vykonať zápis výdaja (systém lekárne je offline, nastala chyba v softvéri lekárne, nie je pripojenie na internet,...)?
Čo v prípade, ak lekáreň nevie nájsť elektronický predpis a pacient nemá papierový recept (NZIS alebo niektorý jeho komponent nie je funkčný)?
Čo v prípade, ak sa lekár nevie overiť voči NZIS cez ePZP (má blokovanú ePZP kartu, pokazila sa čítačka ePZP, nemá certifikovaný softvér IS PZS)?
Čo v prípade, ak lekár nevie odoslať záznam do ZP (systém ZP je offline, vracia chybu, je chyba v komunikácii IS PZS a IS ZP,...)?
Čo v prípade, ak lekár nevie získať čiarový kód od IS ZP (NZIS alebo jeho komponent je offline, vracia chybu, je chyba v komunikácii IS PZS a IS ZP,...)?
Čo v prípade, ak lekár je pripojený do NZIS, ale nevie vytlačiť recept s čiarovým kódom (pacient chce vytlačiť recept no pokazila sa tlačiareň)?
Čo v prípade, ak lekár nie je pripojený do NZIS, nevie vytvoriť a vytlačiť recept (nemá počítač, počítač nepracuje správne, nefunguje IS PZS, nemá internet, lekár je v teréne, ...)?
Dovolí lekárenský softvér lekárnikovi vydať liek v rámci generickej substitúcie aj v prípade, že lekár nesprávne vyznačí zákaz výdaja náhradného lieku?
Musia erecept využívať aj nezmluvní poskytovatelia v prípade, že predpisujú lieky?
Vykazuje sa prostredníctvom funkcie erecept aj predpis a výdaj liekov s nulovou úhradou zdravotnej poisťovne?
Je v preskripcii kontrola predpísaných liekov? Čo v prípade, že si pacient každý týždeň chodí dávať predpisovať tie isté lieky?
Čo v prípade, ak zdravotnícky pracovník nevie PIN k ePZP?
Je možné zaslať ePZP priamo do ČR, prípadne inej krajiny?
Je možné podať žiadosť o ePZP s notárskym podpisom, ktorý bol overený v ČR?
Ako je riešená legislatíva ohľadom eID pri osobách nad 70 rokov? Bude u týchto osôb platiť výnimka aj po roku 2021?
Aké sú povinnosti ZPr pri používaní ePZP?
Prečo je potrebné si zadať bezpečnostné otázky?
Čo je samoobslužný aktivačný portál?
Ako mám postupovať v prípade, ak došlo k strate/odcudzeniu/poškodeniu ePZP?
Ako mám postupovať v prípade, že došlo k zmene údajov uvedených na ePZP?
Ako mám postupovať v prípade, ak mi skončila platnosť ePZP?
Som lekár na dôchodku a predpisujem si lieky. Musím si žiadať o ePZP? Ako budem potom môcť vystavovať erecepty?
Podal som si žiadosť o ePZP a do dnešného dňa nemám kartu a ani žiadne vyrozumenie zo strany NCZI. NCZI uvádza, že do 30 dní dostanem preukaz a už prešlo viac ako 30 dní a nič.
Sú do elektronického zdravotníctva zapojení aj rádiológovia?
Aké údaje sú uchovávané na čipe eID (občianskeho preukazu)?
Od akého dátumu musím ako lekár autentifikovať občana cez eID?
Prečo nemôžu lekári použiť pre prístup do ezdravie/NZIS svoj občiansky preukaz, tak ako to budú môcť robiť pacienti?
Aký je postup pri podávaní žiadosti cez portál na stránke slovensko.sk?
Ako je potrebné postupovať pri žiadosti o ePZP pre zdravotníckych pracovníkov registrovaných v Slovenskej komore iných zdravotníckych pracovníkov (fyzik, laboratórny diagnostik, liečebný pedagóg, logopéd)?
Odosielajú sa moje údaje (pacient na priamu platbu) do systému ezdravie?
Je vytvorený proces pre dodatočné vydávanie čítačiek?
Pracujem ako lekár vo svojej vlastnej ambulancii, zároveň však pracujem aj v nemocnici. Ako mám postupovať pri žiadosti o ePZP a čítačku?
Ako treba postupovať pri zmene titulu zdravotníckeho pracovníka. Ak sa napríklad k Mgr. pridá titul PharmDr.? V komore je nahlásený nový "vyšší" titul, ale v OP nie. Je potrebné meniť ePZP?
Je ePZP karta postačujúca na vystavenie riadneho podpisu napríklad pri vydávaní ereceptu (tak aby nebolo potrebné podpisovať a pečiatkovať recept)?
Budú mať eID aj nesvojprávne osoby?
Musím si ako zdravotnícky pracovník požiadať o ďalší ePZP, pokiaľ pracujem aj vo vlastnej ambulancii?
Čo ak si rozšírim atestáciu?
Sú aj sestry zapojené do ezdravie?
Musím zadať heslo zvlášť pre prihlásenie sa do NIS a zvlášť pre ezdravie?
Je potrebné zadať do pracovno-právneho vzťahu (PPV) aj „kód 99“?
Zapisujú anestéziológovia do ezdravie? Musia mať na všetkých pracoviskách vytvorený pracovno-právny vzťah (PPV)?
Kto má povinnosť požiadať o elektronický preukaz zdravotníckeho pracovníka (ePZP)?
Kde vybavím ePZP?
Čo potrebujem k vybaveniu ePZP?
Čo je ePZP a na čo slúži?
Kde nájdem integračný manuál pre integráciu služieb Elektronickej opiátovej knihy (EOK)?
Kde nájdem integračný manuál pre integráciu služieb eAlerts? Je integrácia povinná?
Kedy budú služby evyšetrenie v6 nasadené na PRODe?
Kedy budú služby elektronickej opiátovej knihy nasadené na PRODe?
Akým spôsobom PZS nahlasuje neprítomnosť do NZIS a akým spôsobom NCZI prostredníctvom NZIS informuje/bude informovať samosprávny kraj o plnení/porušovaní tejto povinnosti?
Kedy platia elektronické dohody o poskytovaní ZS?
Kto vedie evidenciu vydaných elektronických preukazov pracovníkov v zdravotníctve?
Kto podáva žiadosť o vydanie elektronického preukazu pracovníka v zdravotníctve?
Kto je podľa zákona 153/2013 Z.z. považovaný za pracovníka v zdravotníctve a môže mu byť vydaný elektronický preukaz pracovníka v zdravotníctve (ePPZ)?
Je potrebné vytlačiť erecept ak sa jedná o dlžníka a je mu poskytnutá neodkladná ZS?
Môže neatestovaný lekár odoslať správy (záznamy z vyšetrení) do ezdravie?
Pre ktoré záznamy môžeme nastaviť reštrikciu?
Ktorý zákon upravuje elektronické zdravotné záznamy označené ako reštrikčné?
Ak všeobecný lekár predpíše liek na odporúčanie špecialistu a uvedie kód lekára, ktorý liek odporučil - ide takáto preskripcia na vrub všeobecného alebo špecialistu? 
Aký je postup pri prechode z fyzickej osoby na právnickú?
Na čo slúži prehľad Moje nastavenia?
Dozviem sa v aplikácii aj o výpadkoch resp. odstávkach IS Zdravotných poisťovní?
Aký je rozdiel medzi Novinkami a Notifkáciami v mobilnej aplikácii?
Môžem zadať do aplikácie nejaký oznam, článok, notifikáciu?
Neviem sa prihlásiť do aplikácie?
Nejde mi stiahnuť aplikáciu?
Môžem si stiahnuť aplikáciu do viacerých mobilných zariadení?
Kto prevádzkuje systém eAlerts?
Ako sa prihlásim do aplikácie eAlerts?
Ako si stiahnem aplikáciu eAlerts?
Čo je eAlerts a na čo slúži?
Je povinnosťou PZS pre poskytovanie zdravotnej starostlivosti počas doplnkových ordinačných hodín podať žiadosť o schválenie DOH na príslušný samosprávny kraj?
Ktorí poskytovatelia zdravotnej starostlivosti zo zákona nemôžu poskytovať zdravotnú starostlivosť počas doplnkových ordinačných hodín?
Musí byť OÚ PZS zaregistrovaný do informačného systému na objednávanie osôb (ISOO) aby mohol poskytovať zdravotnú starostlivosť počas doplnkových ordinačných hodín (DOH)?
Čo je potrebné spraviť, ak dieťa v systéme nie je nájdené. Ako sa má zapísať správa do eZdravie?
Od kedy je narodené dieťa v databáze eZdravie? Kedy je možné získať jeho JRUZ identifikátor?
Lekár už nemusí vytvárať papierový záznam. Elektronická dokumentácia je zapísaná v EZK. Čo má ale spraviť, ak ho navštívi revízny lekár (RL) a požiada ho o zdravotnú dokumentáciu pacienta?
Mením zamestnávateľa, potrebujem nový ePZP?
Ukončujem/prerušujem zdravotnícke povolanie a ruším/pozastavujem registráciu v komore, čo s ePZP?
Lekár vidí erecept OK. Pacient ide do lekárne a v dôsledku výpadku NZIS, lekáreň nevidí erecept (prečo systém na to nemyslí? Prečo neinformuje vopred lekára, že je problém, aby dal papierovú formu a nevracali sa mu pacienti späť)
Kde mám vrátiť elektronický preukaz zdravotníckeho pracovníka (ePZP) a čítačku ePZP, prípadne čítačku eID?
Kto môže zneplatniť záznam z pacientskeho sumára?
Kto môže stornovať záznam z pacientskeho sumára?
Ako postupovať pri predpise liekov, dietetických potravín a zdravotných pomôcok pre EU poistencov?
Čo znamená kontrola zhodnosti dátumu predpisu v preskripčnom aj dispenzačnom zázname?
Čo znamená kontrola nulovej úhrady ZP pri výdaji lieku/pomôcky/dietetika pre dlžníka bez nároku na úhradu odkladnej starostlivosti, ak nejde o neodkladnú starostlivosť?
Čo znamená kontrola nulovej úhrady ZP pri výdaji lieku/pomôcky/dietetika, ktoré bolo predpísané na žiadosť pacienta?
Čo znamená kontrola povinnosti zdôvodnenia a opisu predpisovanej pomôcky na mieru?
Čo znamená kontrola povinnosti štruktúrovaného dávkovania pre vybrané ATC skupiny?
Čo znamená kontrola diagnózy pri predpise voči číselníku MKCH?
Čo znamená kontrola na nedočerpané množstvo pri predpise produktu na výnimku ZP?
Čo znamená kontrola povinného príznaku pri predpise produktu na výnimku ZP?
Čo znamená kontrola povinných náležitostí pri generickej preskripcii?
Čo znamená kontrola povinného príznaku pri predpise pre novorodenca na RČ rodiča?
Čo znamená kontrola na zmluvnosť predpisujúcej aj odporúčajúcej ambulancie?
Čo znamená kontrola zákazu odporúčania, ak lieky/pomôcky/dietetiká s preskripčným obmedzením predpíše špecialista?
Čo znamená kontrola na správnu odbornosť predpisujúceho/odporúčajúceho lekára pre lieky/pomôcky/dietetiká s preskripčným obmedzením?
Čo znamená kontrola predpisovania vybraných pomôcok zdravotnými sestrami?
Čo znamená kontrola zákazu preskripcie pre lôžkové oddelenia s výnimkou pomôcok na mieru?
Čo znamená kontrola povinných informácií o zložení, kódoch a názvoch surovín pri predpise magistraliter liekov?
Akým spôsobom prichádzajú objednávky pacientov na vyšetrenie počas doplnkových ordinačných hodín k poskytovateľovi?
Môžem poskytnúť zdravotnú starostlivosť počas doplnkových ordinačných hodín pacientovi, s ktorým nemám uzatvorenú dohodu o poskytovaní všeobecnej ambulantnej starostlivosti?
Musí byť OÚ PZS zaregistrovaný do informačného systému na objednávanie osôb (ISOO) aby mohol poskytovať zdravotnú starostlivosť počas doplnkových ordinačných hodín (DOH)?
Je povinnosťou PZS pre poskytovanie zdravotnej starostlivosti počas doplnkových ordinačných hodín podať žiadosť o schválenie DOH na príslušný samosprávny kraj?
Aký rozsah riadnych ordinačných hodín musí poskytovateľ splniť aby mohol požiadať o DOH?
Ako viem určiť, ku ktorému lekárovi sa chcem objednať, keď objednávku na vyšetrenie počas ordinačných hodín viem vytvoriť len na ambulanciu?
Ktorí poskytovatelia zdravotnej starostlivosti zo zákona nemôžu poskytovať zdravotnú starostlivosť počas doplnkových ordinačných hodín?
Môže poskytovateľ všeobecnej ambulantnej starostlivosti poskytovať zdravotnú starostlivosť počas doplnkových ordinačných hodín kedykoľvek v pracovný deň?
Môže si lekár definovať rozsah doplnkových ordinačných hodín v rámci riadnych ordinačných hodín svojej ambulancie?
Je možné využívať iný (komerčný) objednávací systém pre pacientov na vyšetrenie počas doplnkových ordinačných hodín?
Musí byť lekár, ktorý poskytuje zdravotnú starostlivosť počas doplnkových ordinačných hodín pripojený do systému ezdravie?
Je zákonom obmedzený objem doplnkových ordinačných hodín?
Čo je potrebné splniť, aby som ako poskytovateľ ambulantnej zdravotnej starostlivosti mohol začať poskytovať doplnkové ordinačné hodiny?
Ako sa dostanú zdravotné záznamy od lekára do elektronickej zdravotnej knižky?
Aký je zmysel Národného portálu zdravia?
Budú v NZIS / EZK aj výsledky laboratórnych vyšetrení?
Je súčasťou EZK aj očkovací záznam?
Aké druhy zdravotných záznamov lekári zapisujú do NZIS a EZK?
Ako sa dostanú moje zdravotné záznamy do EZK?
Je elektronická zdravotná knižka povinná?
Aké je využitie EZK v praxi?
Kto sa môže dostať k záznamom v mojej elektronickej zdravotnej knižke?
Čo obsahuje elektronická zdravotná knižka?
Ako sa dostanem k záznamom  v svojej elektronickej zdravotnej knižke?
V akej forme existuje elektronická zdravotná knižka?
Aký je zmysel elektronickej zdravotnej knižky?
Čo je to elektronická zdravotná knižka?
Akým spôsobom sa viem prihlásiť do EZK svojich neplnoletých detí?
Ako sú údaje v NZIS zabezpečené pred zneužitím?
Aké informácie, kam a ako sú zaznamenávané, resp. posielané?
Potrebujem elektronický občiansky preukaz na vyšetrenie k lekárovi?
V ktorých situáciách sa musím preukázať eID?
Je mojou povinnosťou ako pacienta sa prihlásiť do systému ezdravie?
Vidí počas blokovania ereceptu tento erecept aj iná lekáreň/výdajňa?
Čo ak lekáreň/výdajňa nevie požadovaný liek/pomôcku/dietetikum v čase blokovania vydať?
Prečo nie je možné podať žiadosť o ePZP cez IOMO pracovisko Slovenskej pošty?
Je rozsah funkcie erecept konečný alebo sa uvažuje o jeho rozšírení, napr. o úhradu dlhu alebo iné metódy, ktoré majú aktuálne implementované zdravotné poisťovne?
Čo je potrebné urobiť, ak pracovník v zdravotníctve, ktorý má elektronický preukaz pracovníka v zdravotníctve ukončí pracovnoprávny vzťah?
Na ako dlho môže byť erecept zablokovaný?
Keď bude výpadok internetu, elektriny, lekár ma neošetrí, lekárnik mi nevydá lieky?
Zvýši alebo zníži ezdravie bezpečnosť mojich zdravotných záznamov?
Musí dať pacient povolenie lekárovi zapisovať jeho zdravotné záznamy do ezdravia?
Aké zdravotnícke pomôcky je možné predpísať na opakovaný erecept?
Lekár mi predpísal lieky na opakovaný erecept. Ako si ich mám vybrať?
Je používanie opakovaného ereceptu povinné?
Kto môže predpísať opakovaný erecept?
Aké lieky je možné predpísať na opakovaný erecept?
Je potrebné vytlačiť opakované erecepty a dať ich pacientovi?
Ako môžem zrušiť opakovaný erecept?
Od kedy je možné použiť opakovaný erecept?
Čo mi prinesie používanie opakovaných ereceptov?
Ako sa líši opakovaný erecept od bežného ereceptu?
Na čo slúži funkcionalita blokovania ereceptu?
Keď príde k výdaju lieku na základe blokovaného ereceptu, čo sa stane s blokovaným ereceptom?
Je možné pre blokovaný erecept urobiť výpis?
Musím isť pred výberom lieku na opakovaný erecept k lekárovi?
Môžem si predpísané lieky na opakovanom erecepte vybrať naraz?
Môžem si dodatočne vybrať nevyčerpané predpisy z opakovaného ereceptu?
Zabudol som, kedy si mám vybrať lieky na opakovaný erecept. Čo mám robiť?
Čo sú doplnkové ordinačné hodiny?
Čo platí pre samotné vyšetrenie počas DOH?
Je funkcionalita eobjednanie povinná pre všetkých lekárov? Ak nie, ako zistím, či ju môj lekár používa?
Musím mať občiansky preukaz s elektronickým čipom – eID, ak sa chcem objednať?
Ako sa dozviem, že termín, na ktorý som sa objednal/a platí?
Je objednanie cez portál eobjednanie.npz.sk spoplatnené?
Čo v prípade, ak som sa objednal/a k lekárovi na daný termín a nemôžem sa naň z objektívnych dôvodov dostaviť? Viem zrušiť termín aj hodinu pred termínom vyšetrenia?
Ako zruším svoju objednávku?
Môže sa pacient objednať na vyšetrenie počas DOH k poskytovateľovi všeobecnej ambulantnej starostlivosti, s ktorým nemá uzatvorenú dohodu o poskytovaní všeobecnej ambulantnej starostlivosti?
Ako je v systéme eobjednanie riešené potvrdzovanie objednávok?
Je lekár povinný poskytovať ZS v rámci doplnkových ordinačných hodín?
Môžu zubári poskytovať doplnkové ordinačné hodiny?
Môže pohotovosť poskytovať doplnkové ordinačné hodiny?
Je platnosť autorizačného kódu potrebného na potvrdenie vytvorenej objednávky na vyšetrenie neobmedzená?
Akým spôsobom sa vie pacient/občan objednať na vyšetrenie v rámci doplnkových ordinačných hodín ambulancie?
Môže lekár zmeniť pacientom požadovaný termín na vyšetrenie uvedený v objednávke na vyšetrenie?
Aká je maximálna výška poplatku za vyšetrenie počas doplnkových ordinačných hodín?
Aký je rozdiel medzi vytvorením objednávky na vyšetrenie v rámci DOH a OH cez portál eobjednanie.npz.sk?
Čo musíme zabezpečiť pri predpise opakovaného ereceptu?
Ako sa dozviem, kedy je možné lieky z opakovaného ereceptu vybrať?
Ako urobíme výdaj opakovaného ereceptu?
Môžem pre opakovaný erecept urobiť odpis?
Môžem vydať celkové predpísané množstvo na opakovanom erecepte?
Pomýlil som sa pri predpise opakovaného ereceptu. Čo mám robiť?
Ak pri inštalácii pracovnej stanice nemáme k dispozícii kartu zdravotníckeho pracovníka a čítačku, dá sa vykonať test spojenia na NZIS?
Existujú vypracované metodiky pre poskytovateľov, ako postupovať v rôznych kritických situáciách? Ak áno, kde sú zverejnené?
Je možné do funkcie erecept zasiahnuť napríklad formou dovydaja z inej lekárne? Je možné do takéhoto receptu zasiahnuť z inej lekárne vytvorením odpisu?
Je možné uskutočniť zneplatnenie/stornovanie odoslaných záznamov, u ktorých bolo neskôr zistené, že obsahujú chybné alebo neúplné záznamy?
Je možné v dokumentácii uviesť nielen povinnosť na ukladanie/odkladanie/zobrazovanie informácií, ako napr. výstupné správy volania, ale aj ich skartáciu po určenej dobe?
Je overovanie poistného vzťahu povinné?
Môže lekáreň opraviť údaje pri zápise dispenzačného záznamu, ak sa nezhodujú s papierovým?
V súčasnosti je opakovaný erecept definovaný periódou, počtom opakovaní a platnosti receptu. Kto sa bude starať o to, či je recept možné opäť vydať, pretože nastáva jeho ďalšie opakovanie?
V štruktúre erecept je definovaná možnosť opakovaného ereceptu. Keďže sa momentálne nedajú predpísať erecepty plne hradené pacientom, myslí sa tým predpis opakovaného ereceptu, ktorý je hradený čiastočne alebo úplne zo zdravotného poistenia.
Čo ak lekáreň má lekársky predpis s čiarovým kódom, ktorý bol ako preskripčný záznam stornovaný lekárom? Môže ho vydať?
Čo ak mi ezdravie nefunguje? Na koho sa mám obrátiť?
Ako je riešená problematika zápisu údajov o novorodencoch?
Ako sú pripájaní starší lekári, alebo tí, ktorí zatiaľ nepoužívajú PC?
Ako často treba aktualizovať pracovno-právne vzťahy (PPV)?
Aké sú ďalšie rozvojové zmeny ereceptu a kedy bude vydaný integračný manuál?
Je súčasťou elektronického zdravotníctva aj vykazovanie pre poisťovňu?
Je súčasťou elektronického zdravotníctva automatizácia hlásenia pre zdravotnícke administratívne registre?
Kde nájdem medicínske dáta pacienta?
Musí IS PZS volať overenie liekových interakcií?
Musí lekár používať ezdravie?
Má špecializovaná sestra v ezdravie inú rolu ako sestra bez špecializácie (v zmysle zákona 296/2010)?
Platí, že elektronická dokumentácia podpísaná elektronickým podpisom je rovnocenná s papierovou a tá sa už nemusí tlačiť?
Ako mám požiadať o čítačku eID?
Existujú sankcie s pripojením do ezdravie?
Kto má povinnosť nahlasovať pracovno-právne vzťahy?
Môže môj antivírusový program odmietnuť inštaláciu čítačky ePZP alebo inej aplikácie systému ezdravie?
Sú zmeny skoordinované medzi zdravotnými poisťovňami (ZP) alebo sa môže stať, že zdravotné poisťovne sa rozídu vo funkcionalite a môj softvér sa bude inak správať pri pacientoch z rôznych zdravotných poisťovní?
Technickí pracovníci z NCZI používajú na riešenie problémov aplikáciu Teamviewer. Môžu vidieť zdravotné záznamy mojich pacientov?
Čo je pracovno-právny vzťah a ako sa aktualizuje?
Ako sa lekár dostane k elektronickej zdravotnej knižke svojho pacienta?
Aké sú minimálne technické požiadavky na hardvér a internetové pripojenie?
Aké sú spôsoby zabezpečenia pripojenia poskytovateľa zdravotnej starostlivosti k ezdravie?
Je súčasťou pacientskeho sumára aj očkovací záznam?
Overenie zhody 27. - 28.2.2020
Overenie zhody 26. - 27.2.2020
Overenie zhody 20. - 21. 2. 2020
PZS - inštalácia čítačky a karty ePZP
ZP - inštalácia čítačky a karty ePZP
Content
Overenie zhody 19. - 20. 2. 2020
Connectathon 14. 2. 2020
Diskusia o volebných programoch pre zdravotníctvo 2020
Connectathon 13.2.2020
Banner (Mapa lekární)
Overenie zhody 6. - 7. 2. 2020
Digital Healthcare 2020
41. výročná konferencia SSVPL
Healthcare Summit 2020
Jarná ITAPA 2020
FESTIVAL KAZUISTÍK 2020
Banner (Časté otázky)
Overenie zhody 5. - 6. 2. 2020
Overenie zhody 30. - 31. 1. 2020
Overenie zhody 29. - 30.1. 2020
elab
Softprogres s.r.o.
Prosoft spol. s r.o. Košice
MediCom Software, s.r.o.
CompuGroup Medical Slovensko s.r.o.
STAPRO SLOVENSKO s.r.o.
Datalan, a.s.
Itmed s.r.o.
Alpha medical, s.r.o.
TatraSoft Group, s.r.o.
ZEXON s.r.o.
NEOPROT, spol. s r.o.
EMEL BRATISLAVA s.r.o.
TIENCOM.s.r.o.
Počítačové služby spol. s.r.o.
PharmaServis s.r.o.
NRSYS s.r.o.
LGR Electronic s.r.o.
FeMA s.r.o
BI4U, s.r.o.
LAURYN v.o.s.
ICZ Slovakia, a.s.
JMS-solid trade spol. s.r.o.
GUBI computer systems, s.r.o.
X-Systems s.r.o.
VYPtech s. r. o.
STRUIX s.r.o.
SPIRE LIFE SOLUTION s.r.o.
Soft for Solutions, a.s.
SHAREX-IN spol. s.r.o.
Sator IT Consulting s.r.o.
Profiland, s.r.o.
ProDos, s.r.o.
Počítače a programovanie s.r.o.
PetraSoft, s.r.o.
PEHAcom soft, s.r.o.
NeoHealth s.r.o.
Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.
NavstevaLekara s.r.o.
MUDr. Soňa Alexyová MEDIVOX
MEDIXON Slovakia s.r.o.
Medea spol. s r.o.
LCS ELECTRONICS s.r.o.
Garsius, s.r.o.
Fakultná nemocnica Trenčín
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
DATASOFT s.r.o.
Capitol Development s.r.o.
BYTEX Slovensko s.r.o.
AXON PRO s.r.o.
ARIS spol. s r.o.
Overenie zhody 16. - 17.1. 2020
Overenie zhody 15. - 16. 1. 2020
O ezdravie
Systém ezdravie sa pripravuje na elab
Elektronický preukaz pracovníka v zdravotníctve (ePPZ)
Pracovnik v zdravotnictve
Prescribing ePrescription
Elektronický preukaz zdravotníckeho pracovníka (ePZP)
Elektronický preukaz zdravotníckeho pracovníka (ePZP)
Overenie zhody 26. - 27. 3. 2020
Overenie zhody 25. - 26. 3. 2020
Overenie zhody 12. - 13. 12. 2019
Overenie zhody 11. - 12. 12. 2019
Connectathon 18.9.2020
Connectathon 17.9.2020
Connectathon 20. 11. 2020
Connectathon 19.11.2020
Overenie zhody 5. - 6. 12. 2019
Overenie zhody 4. - 5. 12. 2019
Efektivní nemocnice 2019
V systéme ezdravie je už 100 miliónov ereceptov
Overenie zhody 28. - 29. 11. 2019
Overenie zhody 27. - 28. 11. 2019
Overenie zhody 21. - 22. 11. 2019
Overenie zhody 20. - 21. 11. 2019
Connectathon 15. 11. 2019
Connectathon 14.11.2019
Medzinárodný kongres ITAPA 2019
Systém ezdravie získal hlavnú cenu na kongrese ITAPA 2019
Overenie zhody 7. - 8. 11. 2019
Preventívna medicína IX.
Overenie zhody 06. - 07. 11. 2019
eBooking
Overenie zhody 31. 10. 2019
Overenie zhody 30. - 31. 10. 2019
1. Kongres Slovenskej obezitologickej asociácie a 17. Slovenské obezitologické dni
eAlerts – nonstop aktuálne informácie pre lekárov
Ezdravie prichádza s ďalšou novinkou
Overenie zhody 24. - 25. 10. 2019
The Future is Now
Overenie zhody 23. - 24. 10. 2019
NIS 2019
KlasifiKon 2019
Connectathon 22.10.2019
Funkcie aplikácie
eAlerts
Repeated ePrescription
Na opakovaný erecept je možné predpísať i zdravotnícke pomôcky
Budúcnosť je teraz
Connectathon 18. 10. 2019
XVI. psychofarmakologické sympózium
VI. Sninské zdravotnícke dni
Overenie zhody 17. - 18. október 2019
Connectathon 17.10.2019
Overenie zhody 16. - 17. 10. 2019
47. SLOVENSKÝ A ČESKÝ CEREBROVASKULÁRNY KONGRES
Zdravotnícky manažment 2019
Vyhľadávanie stavu zásielky ePZP a PIN
Prínos elektronického zdravotníctva pre pacienta
PZS - inštalácia Samoobslužného portálu k ePZP
ZP - inštalácia Samoobslužného portálu k ePZP
Pacient - elektronická zdravotná knižka
Content
Basic information
Basic information
Basic information
Basic information
Basic information
Basic information
XXXX. Výročná konferencia SSVPL 2019
Pracovná konferencia Detskej kliniky LF UK a NÚDCH s medzinárodnou účasťou
Overenie zhody 10. - 11. 10. 2019
LABKVALITA 2019
ezdravie ePZP
Overenie zhody 09. - 10. 10. 2019
II. Odborná konferencia Operačného strediska ZZZ SR
XXVII. Dni klinickej mikrobiológie
XXIV. kongres Slovenskej kardiologickej spoločnosti
Overenie zhody 03. - 04. 10. 2019
Overenie zhody 02. - 03. 10. 2019
SLOVENSKÉ ZDRAVOTNÍCTVO 2019
Overenie zhody 25. - 26. september 2019
VI.Zoborské lekárnické dni
Odborný seminár: Ako zlepšiť manažment včasného záchytu a liečby fibrilácie predsiení a ako dosiahnuť zníženie rizika CMP
Connectathon 20.9.2019
Connectathon 19.09.2018
Bratislavské onkologické dni, LVI. ročník
Overenie zhody 18. september 2019
Record from a specialist examination
NCZI TELCO
Overenie zhody 11. - 12. september 2019
ePrescription
Overenie zhody 05. - 06. september 2019
Overenie 04. - 05. september 2019
Electronic Health Book
Overenie zhody 22. - 23. august 2019